Proned is specialist op gebied van reinigen en beschermen van objecten zoals ook het verwijderen van graffiti ’s. Middels 'Inform' kunnen medewerkers nu direct hun werkzaamheden en uren doorgeven in 1 app. Voorheen waren hiervoor 8 verschillende papieren werkbonnen, nu 1 werkbon app. De communicatie vindt nu direct plaats en is compleet. Men hoeft geen papieren meer naar kantoor te brengen en administratie kan gelijk en nauwkeurig verder met factureren.
Werkzaamheden en bedrijven verschillen dus iedereen krijgt een werkbon op maat. Meestal wordt er klant- en/of project informatie vastgelegd. Vaak uren soms ook materialen en/of gereden kilometers. Een handtekening van de klant of een foto van de gerealiseerde werkzaamheden tot slot.
Hierna wordt de bon verstuurd en bepaal jij wat daarmee gebeurd. Zo kan er een werkbon bij de projectadministratie terecht komen, een aangepaste versie bij de klant en een factuur naar de eigen administratie en die van de klant.
Al vele tevreden klanten gingen je voor, zoals Bolderijk Brand Preventie. Bolderdijk Brand Preventie voert zowel reguliere controles als inspecties uit. Men krijgt na registratie dan ook twee documenten; het inspectierapport en de werkbon. Met Informapp op de tablet kan men eenvoudig registreren en tegelijk informatie vastleggen. Voor een offerte, voorstel, abonnement, etc.
Inspecties zijn er in alle soorten en maten. Vaak ook aan de hand van een norm. In de app kunnen we de norm-waarden ook opnemen zodat men een meting direct kan beoordelen. Je bent bij ons de regisseur dus jij bepaalt hoe de app wordt opgebouwd en welke intelligentie erin opgenomen wordt.
Borgch is er voor de verduurzaming van uw vastgoed. Eén van hun diensten is dat ze opnames doen van gebouwen om te komen tot advies en/of vaststelling van het energielabel. Met de telefoon in de hand hebben de inspecteurs nu alle mogelijkheden bij zich. Eén formulier waarin alles vastgelegd kan worden inclusief foto's en meetgegevens. Ook kan een eerdere opname als vertrekpunt gelden, wat tijdwinst oplevert.
Een app op maat klinkt duur maar is het bij ons niet. Wij hebben de app namelijk al in de stores staan en u mag hem gebruiken met uw content en voor uw gebruikers. Of het nu gaat om een opname of een inspectie bij ons geeft u gewoon aan welke vragen gesteld dienen te worden, welke verplicht zijn en hoe u wilt dat de registratie wordt vastgelegd c.q. gedeeld wordt. Wilt u uw eigen opname- of inspectie-app ontwikkelt zien? Neem hier contact op!
2educate detacheert docenten op flexibele basis. Soms worden er lessen overgenomen en soms is er een docent tekort. Vanaf nu declareren docenten hun uren en onkosten per app. Dagelijks noteren en eens per maand indienen zodoende weet administratie precies wat te factureren en wat uit te betalen. Groot voordeel is dat elke bon gelijk gefotografeerd en meegestuurd kan worden.
De één moet zijn uren declareren een ander kosten of allebei. Als het uren zijn zal er vaak voor getekend moeten worden en voegen we het handtekeningveld toe. Bij kosten vindt men het fijn als er berekeningen aan toegevoegd kunnen worden zoals bij een kilometervergoeding. Dit kan en als het gewenst is maken we ook gelijk een optelsom van alle onkosten bij elkaar. En natuurlijk kan de gebruiker zelf ook een kopie ontvangen.
Bij Garant beveiliging en services komen de monteurs regelmatig in de gelegenheid om extra werkzaamheden uit te voeren of te offreren. Kun je ook even.....??
Sinds kort kunnen de monteurs met de sales-app deze extra werkzaamheden vastleggen in een orderbevestiging of in een offerte. Het motto van Garant is werken in vertrouwen maar daarbij is het wel zo fijn om deze extra werkzaamheden op een eerlijke en transparante manier in rekening te brengen!
Lijkt u dat ook ideaal? Werkzaamheden vastleggen, druk op de knop en de offerte zit bij uw klant in de mailbox. Wellicht wil de klant wel gelijk tekenen dan maken we er de optie van een opdrachtbevestiging bij. Uiteraard ontvangt u zelf ook een exemplaar of wil u het liever gelijk doorzetten naar een werkbon? Voor Garant volgt een apart instructiedocument bij de aanvraag met foto's en aanwijzingen waar wat moet komen. Er is veel mogelijk. Neem gerust contact met ons op en bespreek hoe uw ideale proces eruit ziet.
XL Bedrijfskleding levert aan kleine en grote bedrijven tot soms wel meer dan 1.000 medewerkers. Dat zijn heel wat verschillende kledingstukken, kleuren en maten. Middels het bestelformulier van Inform verloopt dit digitaal prettiger voor zowel de medewerkers als voor de werkgever als voor XL zelf. In dit geval is gekozen voor een webformulier zodat medewerkers geen account hoeven aan te maken en de App niet hoeven te installeren.
Ook uw bestelformulier kunnen we samen stellen. Zowel voor uw eigen medewerkers om orders vast te leggen of voor uw klant om zelf zijn orders vast te leggen. U kunt bestellingen dan apart per mail en/of pdf ontvangen. Of alle bestellingen in één excelsheet. Of als u een systeem heeft waar de informatie naartoe moet... vraag dan eens naar onze integratie-mogelijkheden. Er is zelfs de mogelijkheid om een ingekomen bestelling gelijk door te zetten naar een inkoopopdracht eventueel aangevuld met meer informatie.