Hieronder vindt u een opsomming van de functies:

 

- Businessgroepen opvragen

- Creditinformatie

- In gebruik zijnde formulieren

- Aantal registraties

- Registratie (meta)data

- Opbouw van het formulier in elementen

- Registratie (alle inhoudelijke) data

- E-mail (verstuurde mails en geadresseerden)

- Ping en Testmethoden

- Accounts opvragen (in geval van meerdere)

- App-groepen aanmaken en aanpassen

 - App-users (in bulk) aanmaken

- App-users aan App-groepen toekennen

 

Momenteel wordt gewerkt aan een reeks instructie-functies (o.a. push-notificatie via API) zie instructie

Vooraf invullen en klaarzetten

Soms wil je vanaf kantoor de mensen op de werkvloer ontlasten en kun je een formulier alvast vooraf deels invullen en klaarzetten voor gebruik.

Of je dit nu handmatig doet of geautomatiseerd de gebruiker krijgt in beide gevallen een push-notificatie!

1. met instructierechten in onze webapplicatie (handmatig) 

Op uw verzoek kunt u toegang krijgen tot deze functie. Middels een webapplicatie kunt u dan instructies voor specifieke gebruikers klaarzetten en beheren.

 

2. middels het gebruik van onze API (integratie)

Indien een status in uw systeem altijd moet leiden tot een instructie/push-notificatie kunt u binnenkort middels de API het formulier automatisch aanmaken, vullen en klaarzetten voor een specifieke gebruiker.


App en/of....

 

Hoewel wij alledrie de mogelijkheden bieden leveren wij de meeste projecten op als App-formulier. Dit geeft voordelen zoals het gebruik van native functies, gebruiker is automatisch bekend, mobiel gebruik, opslaan van concepten, etc. 

webapplicatie...

 

Bij de Webapp heb je ook de meeste mogelijkheden tot je beschikking. Je hoeft geen app te installeren maar wel in te loggen. Voordeel is dat je ook hier concepten kunt opslaan. Sommige native functies en  push notificatie werken niet.

en/of webform?

 

Een webformulier zetten wij vooral in wanneer de doelgroep geen vaste gebruikers zijn. Bij het webformulier mag de gebruiker onbekend zijn of anoniem iets invullen. Men hoeft dan geen account te hebben en kan middels een formulierspecifieke weblink het formulier invullen. De link kunt u uiteraard in een mail of in een website verwerken.


velden in Formulieren

Binnen de formulieren werken wij met velden. Afhankelijk van de functie van een veld kiezen wij daarvoor het bijpassende widget. Voorbeelden van widgets zijn; tekstveld, fotoveld, meerkeuzeveld, barcodescanveld, handtekeningenveld, datum/tijdveld, zoekveld, nummerbordveld, afbeeldingsveld, checkbox, ed

Widgets

Het is mogelijk om een pointer in een afbeelding te zetten en daar een opmerking aan te koppelen of van een nummerbord gelijk de RDW-gegevens op te halen of productgegevens aan de hand van een barcode. Bestaat een gewenste widget nog niet dan kunnen we deze wellicht voor u ontwikkelen.


Inform

Wat wij tonen in de app 'Inform' noemen wij een formulier. Welke formulieren wij voor u kunnen maken? Eigenlijk elk soort. En is een nieuwsbrief of een bestelling dan ook een formulier? Jawel, eigenlijk is elke weergave van geboden informatie of een weergave waarin om informatie wordt gevraagd een formulier te noemen.

Formulieren

Formulieren die we regelmatig bouwen zijn; werkbon, enquête, nieuwsbrief, inschrijving, werkinstructie, gespreksverslag, registratie van uren of km, offerteverzoek, reservering-, bestelformulier, keuringsrapport, etc.


Zelf formulieren maken

Wilt u zelf het formulier ontwerpen en ook bouwen...dat kan!

 

Wij verzorgen alles graag voor u maar zelf-service kan ook op 3 manieren;

 

1. U krijgt rechten binnen onze bouwomgeving en/of

 

2. Wij zetten ook nog onze app in kopie onder uw naam in de stores

 

3. Naast bovenstaande kunnen wij ook ons portaal in uw branding aanbieden

 

Wilt u hier meer over weten verwijzen wij graag naar www.formappservice.com